UWAGA! 

Program lojalnościowy został czasowo zawieszony. 

Niestety z powodu wymuszonej wymiany oprogramowania sklepu część modułów ze starej wersji stała się niekompatybilna z nową wersją. Szukamy rozwiązań. 

Od dnia 25.09.2023 program lojalnościowy jest zamrożony z powodu braku modułu o zbliżonej funkcjonalności. 

Mamy nadzieję że uda się temu zaradzić w najbliższej przyszłości. 

Przepraszamy za niedogodności. 

AKCJA PROMOCYJNA - PROGRAM LOJALNOŚCIOWY DLA NASZYCH KLIENTÓW

Z programu lojalnościowego mogą skorzystać zarejestrowani klienci którzy dokonują zakupu w naszym sklepie. Punkty lojalnościowe przyznawane są automatycznie za zakup poszczególnych towarów z naszej oferty o wartości min. 10 zł.

Za każde kolejne wydane u nas 10 zł otrzymasz 1 Punkt Premium o wartości 0,30 zł. Niektóre produkty mogą nie być objęte programem (dotyczy to głównie produktów o wartości powyżej 1000 zł.) Informacja o ilości przyznawanych punktów (lub ich braku) znajduje się zawsze na karcie produktu.  

(Uwaga. Program rabatowy może być czasowo lub trwale niedostępny dla wybranych grup towarów lub w określonym czasie mogą zostać zmienione kryteria kwotowe. Nie wpływa to jednak nigdy na stan oraz wartość zgromadzonych wcześniej punktów).

Przykładowo: za zamówienie produktu o wartości 100 zł otrzymasz 10 Punktów Premium które możesz zamienić na Bon o wartości 3 zł, czyli Twój Rabat wyniesie 3 %.

Zdobywane przy kolejnych zamówieniach punkty sumują się i w każdym momencie (w ramach terminu ich ważności) mogą zostać zamienione na Bon Rabatowy o wartości wyrażonej w złotych. W momencie ralizacji bonu wartość zamówienia zostanie pomniejszona o kwotę w zł. wynikającą z wartości Bonu.

Bon można zrealizować w dowolnym momencie podczas któregokolwiek kolejnego zakupu w naszym sklepie (w okresie jego ważności). Rabat kwotowy o wartości wynikającej z wartości bonu pomniejsza wartość do zapłaty (podsumowanie produktów w koszyku). Kwota rabatu nie powinna być wyższa od wartości zamówionych produktów (opłata ryczałtowa za przesyłkę, jeżeli dotyczy, nie wchodzi w skład tej wartości i każdorazowo zostanie doliczona). Jeżeli wartość bonu rabatowego jest wyższa od wartości zamawianych produktów, niewykorzystana różnica ulega skasowaniu.

Ilość punktów przyznawanych za zakup poszczególnych produktów oraz ich wartość wyświetlana jest na każdej karcie produktu. Ilość i wartość punktów które już uzbierałeś możesz sprawdzić w każdym momencie po zalogowaniu się na swoje konto. Zgromadzone punkty i bony rabatowe ważne są przez rok. Po upływie 365 dni niewykorzystane punkty/bony są anulowane automatycznie przez system sprzedaży i nie ma możliwości ich reaktywacji. 

Punkty nie naliczają się od części produktów objętych promocją (cena obniżona) oraz produktów o wartości powyżej 1000zł (ceny na te produkty kalkulowane są z najniższą możliwą marżą.)

 

JAK MOGĘ ZAMIENIĆ ZGROMADZONE PUNKTY NA BON RABATOWY I ODLICZYĆ RABAT ?

- Po dodaniu produktów do koszyka przechodzimy na stronę wyboru opcji płatności i wysyłki "klikając" "Podsumowanie koszyka" w ramce Koszyka.

- Otwiera się strona "Podsumowanie zakupów". Jeżeli nie jesteśmy jeszcze zalogowani musimy podać adres e-mail użyty przy rejestracji oraz hasło.

- W różowej ramce "MOJE KONTO" klikamy "Moje punkty lojalnościowe" Pod tekstem pojawi się aktywny komunikat "Przekształć moje punkty na voucher" i kwota rabatu wynikająca ze zgromadzonej ilości punktów. Klikamy na ten aktywny tekst.

UWAGA: Jeżeli ramka "Moje konto" (rózowa ramka u góry strony, po lewej stronie, pod naszym logo) nie pojawi się po zalogowaniu, wystarczy cofnąć się do poprzedniej strony lub kliknąć "kontynuuj zakupy" i ponownie wejść w "Podsumowanie koszyka". Zawartość koszyka i wpisane dane nie zostaną utracone.

- Punkty zostają przekształcone na bon rabatowy i pojawia się zestawienie aktywnych bonów. Kod bonu przepisujemy lub kopiujemy. Wracamy do podsumowania zamówienia (na przykład klikając ponownie "Podsumowanie koszyka") i kod wpisujemy lub "wklejamy" do ramki "Bony rabatowe", klikamy "Dodaj". Kwota rabatu zostanie automatycznie odliczone od wartości zamówienia. Pamiętajmy że utworzony Bon rabatowy jest ważny przez rok - datę ważności można w każdej chwili sprawdzić w Moim Koncie, w zakładce "Moje kupony rabatowe"

- Następnie standardowo wybieramy rodzaj przesyłki i formę płatności. Jeżeli cały proces przebiegł prawidłowo otwiera się okno z zielonym przyciskiem "Zamawiam i płacę" który należy kliknąć aby zamówienie zostało przesłane do naszego magazynu wysyłkowego celem realizacji.

 

 

 

GRATISY

W kategorii "prezenty, gratisy..." znajdują się artykuły w zerowych lub specjalnych cenach.

Wybrane produkty można dodać do koszyka po spełnieniu warunków znalezionych w opisach poszczególnych ofert z tej kategorii. W przypadku skorzystania z tej oferty bez spełnienia opisanych warunków, dodane artykuły nie zostaną dołączone do przesyłki.