H0 - LOKOMOTYWY

Najczęściej kupowane

Roco 71096. Parowóz BR 95, DR, ep.IV, wersja cyfrowa z dźwiękiem i dynamiczną parą, skala H0.

roco 71096

Produkt fabrycznie nowy.

Parowóz BR 95, DR, ep.IV, wersja cyfrowa z dźwiękiem i dynamiczną parą (dym zsynchronizowany), skala H0. 

95 0014-1 

DCC Sound. Zainstalowany fabrycznie cyfrowy dekoder wielofunkcyjny wraz z generatorem dźwięku.  

 

NOWOŚĆ XII 2021 - już dostępne!

Więcej szczegółów

1 sztuka

Dostępne.

Dostępne od ręki ostatnie sztuki!

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 249 szt. punktów lojalnościowych (wyjątki opisano w regulaminie akcji). Twój koszyk wyniesie 249 szt. punktów lojalnościowych (wyjątki opisano w regulaminie akcji) które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 74,70 zł.


2 499,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Producent:ROCO (Austria)
Skala:H0 (1:87)
Koleje:DR
Epoka:IV
Długość:174 mm
Minimalny promień skrętu:358 mm
Gniazdo dekodera:tak. Zainstalowany fabrycznie cyfrowy dekoder wielofunkcyjny wraz z generatorem dźwięku.
Oświetlenie:tak, LED
Koszt dostawy:zgodnie z prawidłowo dokonanym wyborem rodzaju przesyłki i formy płatności (patrz: zakładka "Wysyłka - tabela opłat").
Dostępność.Wszystkie produkty przez nas oferowane dostępne są "od ręki" (z wyłączeniem "zapowiedzi", "oczekujących", zamówień indywidualnych i produktów ze wskazanym terminem dostawy). Wysyłka następuje natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty.
Gwarancja jakości.Wszystkie oferowane przez nas produkty (o ile nie zaznaczono inaczej) to towary fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, pochodzące z importu własnego w sieci autoryzowanych dealerów lub dostarczone przez innych oficjalnych dystrybutorów.
Okres gwarancji:gwarancja producenta/sprzedawcy. 2 lata. Gwarancja nie wyłącza i nie ogranicza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową. Szczegóły gwarancji, rękojmi, zwrotu zawiera Regulamin. Dokonując zakupu klient potwierdza iż zapoznał się z Regulaminem.
Bezpieczeństwo użytkowania:Artykuł kolekcjonerski przeznaczony dla modelarzy w wieku powyżej 15 lat. Zawiera drobne i ostre części. Ten produkt nie jest zabawką.

Więcej informacji

Google translate: 
--------------------------
Parowóz BR 95 DR koleje Niemieckiej Republiki Demokratycznej (Deutsche Reichsbahn).

■ Całkowicie nowy projekt
■ Dostępny po raz pierwszy – seryjnie produkowany model z nowym kotłem
■ Drobno szczegółowy model z wieloma oddzielnie dołączonymi częściami wtykowymi
■ Koła z delikatnymi szprychami
■ Z dynamiczną parą i wiernie oddanymi dźwiękami
■ Wersja z opalaniem olejowym
■ Z oświetleniem kabiny i podwozia

Ten typ parowozu był najsilniejszą lokomotywą tendrzakiem, jaką kiedykolwiek zamówiła Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. W sumie zbudowano 45 egzemplarzy tej gigantycznej maszyny. Jego przydomek „Bergkönigin” (królowa gór) był wynikiem jego powszechnego używania na liniach takich jak Sonneberg-Probstzella, Spessart Ramp, Frankońska Kolej Leśna, Geislinger Steige, Schiefe Ebene i Rübeland Railway. Po II wojnie światowej Deutsche Reichsbahn nabyła 31 lokomotyw. W latach 50. urządzenia kotłowe, armatura, pompy, kabina maszynisty itp. zostały w trakcie konserwacji dostosowane do wymogów DR, a tym samym zostały w dużym stopniu znormalizowane. W latach 1966-1972 przebudowano 24 silniki na główne paliwo olejowe, a dziesięć lokomotyw wyposażono w nowy kocioł bez kopuły zasilającej. Ostatnim obszarem ich działania była linia kolejowa Eisfeld-Sonneberg. Ostatni z tych silników pozostawał w służbie do 1981 roku.

Wał sprzęgający NEM 362 z mechanizmem sprzęgania bliskiego
Minimalny promień 358 mm
Liczba osi z oponami trakcyjnymi 1
Liczba osi napędzanych 5
Przełączalny generator dymu tak
Koło zamachowe tak
Interfejs elektryczny dla jednostek trakcyjnych PluX22
Reflektory Przednie po obu stronach pojazdu są wyposażone w potrójne, kierunkowe reflektory.
Dekoder cyfrowy PluX22
MX645P22
Dźwięk tak
Reflektor LED tak
Dodatkowa funkcja światła tak
Kondensator buforowy tak
Długość 174 mm
-------------------------------------------
Steam locomotive class 95 of the railway company of the German Democratic Republic (Deutsche Reichsbahn).

■ Completely new design
■ Available for the first time – a mass-produced model with a new boiler
■ Finely detailed model with many separately attached plug-in parts
■ Wheels with fine spokes
■ With dynamic steam and faithfully reproduced sounds
■ Version with oil firing
■ With driver’s cab and running gear lighting

This type of steam locomotive was the strongest tender locomotive ever procured by the Deutsche Reichsbahn-Gesellschaft. In total, 45 examples of this gigantic machine were built. Its nickname "Bergkönigin" (mountain queen) was the result of its predominant use on lines such as the Sonneberg-Probstzella, the Spessart Ramp, the Franconian Forest Railway, the Geislinger Steige, the Schiefe Ebene and the Rübeland Railway. After the Second World War, 31 locomotives were acquired by the Deutsche Reichsbahn. In the 1950s, the boiler equipment, fittings, pumps, driver's cab, etc. were adapted to the DR requirements in the course of their maintenance and were thus largely standardised. Between 1966 and 1972, 24 engines were converted to oil main firing and ten locomotives were fitted with a new boiler without a feed dome. The Eisfeld-Sonneberg railway line was their last area of operation. The last of these engines remained in service until 1981.
Coupling
NEM shaft 362 with close coupling mechanism
Minimum radius
358 mm
Number of axles with traction tyres
1
Number of driven axles
5
Switchable smoke generator
yes
Flywheel
yes
Electrical
Interface
Electrical interface for traction units PluX22
Head light
Both sides of the vehicle are equipped with direction dependent triple headlights.
Digital decoder
PluX22
MX645P22
Sound
yes
LED head light
yes
Additional light function
yes
Buffer capacitor
yes
Measurements
Length over buffer
174 mm