Wagon D&RGW (Denver & Rio...
Sprzęgi krótkie Roco H0 spinające tabor "bufor w bufor" co zdecydowanie...
Tor łukowy Piko A-Gleis R3 (r=483,75mm/30stopni).
Tor łukowy Piko A-Gleis R9, r= 907,97 mm/15 stopni.
Tor Piko A-Gleis o długości 940mm z możliwością wyginania do dowolnego...
Standardowy sprzęg TT "krótki"
Standardowy sprzęg TT "długi" TILLIG
Standardowy sprzęg H0 pasujący do wszystkich wagonów i lokomotyw wyposażonych w znormalizowane gniazdo sprzęgów wymiennych (a więc do prawie każdego modelu).
Czujnik - styk kontaktowy do torów modelowych TT. Polymatik. Służy m.in. do obsługi automatyki semaforów, przejazdów kolejowych, rozjazdów... Tillig TT
Tor prosty G1, 166 mm skala TT (1:120)
Tor prosty G2, 83 mm skala TT (1:120)
Zestaw kołowy (dwa koła na osi) o średnicy 7,5 mm. Metalowe, izolowane. skala TT 1 szt.
Czujnik - styk kontaktowy do torów modelowych TT. Polymatik. Zamontowany fabrycznie na torze prostym 57 mm. Służy m.in. do obsługi automatyki semaforów, przejazdów kolejowych, rozjazdów...
Zestaw kołowy (dwa koła na osi) o średnicy 8 mm. Metalowe, izolowane. skala TT 1 szt.
OFERTA KOMISOWA! Wyłącznik czasowy służy (głównie) do automatycznego zatrzymania pociągu (na stacji...) na zadany czas. Po upłynięciu tego czasu pociąg automatycznie rusza jadąc dalej. Sterowanie tradycyjne (analogowe) każda skala zasilana prądem stałym 12-16V. Produkt w ofercie komisowej. Używany, sprawny, nosi ślady użytkowania, bez oryginalnego...
Tor łukowy R11, R309 mm / 30° skala TT (1:120)
Tor łukowy R22 R=353 mm / 15°, TT, na nasypie