Kategorie

Promocje

Płatności

W chwili obecnej akceptujemy wyłącznie płatności "za pobraniem" oraz przekazem pieniężnym i za pomocą przelewów bankowych. Przy odbiorze własnym, poza wyżej wymienionymi, możliwa jest również płatność gotówkowa.

Na Państwa wpłatę czekamy do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia - o ile nie uzgodniono indywidualnie innego terminu. Po upływie 5 dni zamówienie nieopłacone / niepotwierdzone zostaje anulowane. W przypadku produktów nabywanych w przedsprzedaży termin ten liczony jest od daty wysłania powiadomienia o dostępności produktu.

Szczegóły poniżej.

 

UWAGA !!!

Od dn. 12 listopada 2019 zmiana nazwy banku.

Numery rachunków nie ulegają zmianie. Wpłaty prosimy kierować na rachunek:

 

Przelewy:

Przelewy prosimy realizować na rachunek:

 

83 1750 0012 0000 0000 2307 7237

Robert Dobosz - makieta.pl,

ul Komandosów 9/21, 30-334 Kraków,

w banku:

BNP Paribas,  

ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa 

S.W.I.F.T.: PPABPLPKXXX

 

lub

 

Hobbyland - Robert Dobosz

ul.Stradomska 13, 31-068 Kraków

w banku:

Raiffeisen Bank Polska SA, Raiffeisen Polbank,

ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa,

oddz. Kraków, ul.Stradomska 21.

na rach.:

90 2340 0009 0280 2400 0000 0078

 

 ------------------------------------------------------------------------------

Dla płatności w walucie "Euro" (WYŁĄCZNIE !):

 

Robert Dobosz, makieta.pl

PL 30-334 Kraków, ul.Komandosów 9m21

BNP Paribas,

ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa 

BIC (swift): PPABPLPKXXX 

IBAN: PL05 1750 0012 0000 0000 2307 7574

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

UWAGA

- Zamówienia z odbiorem osobistym - prosimy o odbiór w terminie do 5 dni. Po tym terminie przygotowane produkty wracają do magazynu i zamówienie zostaje anulowane. Jeżeli podany termin jest dla Państwa niekorzystny, prosimy o kontakt makieta@makieta.pl lub telefonicznie, celem ustalenia indywidualnego terminu odbioru zamówienia.

- Zamówieniz z płatnością przelewem - prosimy o dokonanie wpłaty w ciągu max. 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia - chyba że uzgodniono (drogą mailową / telefonicznie) odroczony termin płatności lub zamówienie ma status "backorder" - oczekujące. Po pięciu dniach - w razie braku wpłaty lub braku uzgodnienia terminu - zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

- Zamówienia "backorder" oraz zamówienia na nowości z podanym wstępnie terminem premiery: Po skompletowaniu zamówienia lub ukazaniu się zapowiadanej nowości wysyłamy informację o dostępności produktów wraz z prośbą o potwierdzenie rezerwacji i wysyłki lub dokonanie przelewu, ewentualnie zapraszamy po odbiór zamówienia. Prosimy o potwierdzenie / akceptację (lub brak akceptacji) w terminie do 5 dni. Zamówienia nieodebrane, niepotwierdzone lub nieopłacone w terminie do 5 dni roboczych ulegają anulowaniu (nie dotyczy odbioru/realizacji odroczonych, uzgodnionych wcześniej drogą mailową).

Prosimy o terminowy odbiór i potwierdzanie. W przypadku decyzji o rezygnacji z zamówienia lub jego części prosimy o powiadomienie nas o tym fakcie. To nie jest karalne :) a bardzo ułatwia nam gospodarkę magazynową.