Płatności
W chwili obecnej akceptujemy wyłącznie płatności realizowane za pomocą tradycyjnych przelewów bankowych. Płatność gotówkowa możliwa przy odbiorze osobistym zamówienia w sklepie stacjonarnym.
Na Państwa wpłatę czekamy do 5 dni od momentu złożenia zamówienia - o ile nie uzgodniono indywidualnie innego terminu. Po upływie 5 dni zamówienie nieopłacone / niepotwierdzone zostaje anulowane. W przypadku produktów nabywanych w przedsprzedaży termin ten liczony jest od daty wysłania powiadomienia o dostępności produktu.
Szczegóły poniżej.
Przelewy prosimy realizować na rachunek:
90 1090 1665 0000 0001 6121 0654
makieta.pl, Hobbyland, Robert Dobosz,
ul Stradomska 13, 31-068 Kraków,
w banku:
Santander Bank Polska S.A.
al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa.
S.W.I.F.T.: WBKPPLPPXXX
UWAGA! "stary" rachunek w BNP Paribas
NIE JEST już aktywny!
-----------------------------------------------------
Dla płatności w walucie "Euro" (WYŁĄCZNIE !):
PL77 1090 1665 0000 0001 6129 4890
Robert Dobosz, Hobbyland, makieta.pl
ul Stradomska 13, 31-068 Kraków,
w banku:
Santander Bank Polska S.A.
al. Jana Pawła II 17, 00-854 Warszawa.
BIC (swift): WBKPPLPP
--------------------------------------------------------
UWAGA
- Zamówienia z odbiorem osobistym - prosimy o odbiór w terminie do 5 dni. Po tym terminie przygotowane produkty wracają do magazynu i zamówienie zostaje anulowane. Jeżeli podany termin jest dla Państwa niekorzystny, prosimy o kontakt makieta@makieta.pl lub telefonicznie, celem ustalenia indywidualnego terminu odbioru zamówienia.
- Zamówienia z płatnością przelewem - prosimy o dokonanie wpłaty w ciągu max. 5 dni od daty złożenia zamówienia - chyba że uzgodniono (drogą mailową / telefonicznie) odroczony termin płatności lub zamówienie ma status "backorder" - oczekujące. Po pięciu dniach - w razie braku wpłaty lub braku uzgodnienia terminu - zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
- Zamówienia "backorder" oraz zamówienia na nowości z podanym wstępnie terminem premiery: Po skompletowaniu zamówienia lub ukazaniu się zapowiadanej nowości wysyłamy informację o dostępności produktów wraz z prośbą o potwierdzenie rezerwacji i wysyłki lub dokonanie przelewu, ewentualnie zapraszamy po odbiór zamówienia. Prosimy o potwierdzenie / akceptację (lub brak akceptacji) w terminie do 5 dni. Zamówienia nieodebrane, niepotwierdzone lub nieopłacone w terminie do 5 dni roboczych ulegają anulowaniu (nie dotyczy odbioru/realizacji odroczonych, uzgodnionych wcześniej drogą mailową).
Prosimy o terminowy odbiór i potwierdzanie. W przypadku decyzji o rezygnacji z zamówienia lub jego części prosimy o powiadomienie nas o tym fakcie. To nie jest karalne :) a bardzo ułatwia nam gospodarkę magazynową.