Płatności
W chwili obecnej akceptujemy wyłącznie płatności "za pobraniem" oraz przekazem pieniężnym i za pomocą przelewów bankowych. Przy odbiorze własnym, poza wyżej wymienionymi, możliwa jest również płatność gotówkowa.
Na Państwa wpłatę czekamy do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia - o ile nie uzgodniono indywidualnie innego terminu. Po upływie 5 dni zamówienie nieopłacone / niepotwierdzone zostaje anulowane. W przypadku produktów nabywanych w przedsprzedaży termin ten liczony jest od daty wysłania powiadomienia o dostępności produktu.
Szczegóły poniżej.
UWAGA !!!
Od dn. 12 listopada 2019 zmiana nazwy banku.
Numery rachunków nie ulegają zmianie. Wpłaty prosimy kierować na rachunek:
Przelewy:
Przelewy prosimy realizować na rachunek:
83 1750 0012 0000 0000 2307 7237
Robert Dobosz - makieta.pl,
ul Komandosów 9/21, 30-334 Kraków,
w banku:
BNP Paribas,
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa
S.W.I.F.T.: PPABPLPKXXX
lub
Hobbyland - Robert Dobosz
ul.Stradomska 13, 31-068 Kraków
w banku:
Raiffeisen Bank Polska SA, Raiffeisen Polbank,
ul. Piękna 20, 00-549 Warszawa,
oddz. Kraków, ul.Stradomska 21.
na rach.:
90 2340 0009 0280 2400 0000 0078
------------------------------------------------------------------------------
Dla płatności w walucie "Euro" (WYŁĄCZNIE !):
Robert Dobosz, makieta.pl
PL 30-334 Kraków, ul.Komandosów 9m21
BNP Paribas,
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa
BIC (swift): PPABPLPKXXX
IBAN: PL05 1750 0012 0000 0000 2307 7574
--------------------------------------------------------------------------------
UWAGA
- Zamówienia z odbiorem osobistym - prosimy o odbiór w terminie do 5 dni. Po tym terminie przygotowane produkty wracają do magazynu i zamówienie zostaje anulowane. Jeżeli podany termin jest dla Państwa niekorzystny, prosimy o kontakt makieta@makieta.pl lub telefonicznie, celem ustalenia indywidualnego terminu odbioru zamówienia.
- Zamówieniz z płatnością przelewem - prosimy o dokonanie wpłaty w ciągu max. 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia - chyba że uzgodniono (drogą mailową / telefonicznie) odroczony termin płatności lub zamówienie ma status "backorder" - oczekujące. Po pięciu dniach - w razie braku wpłaty lub braku uzgodnienia terminu - zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
- Zamówienia "backorder" oraz zamówienia na nowości z podanym wstępnie terminem premiery: Po skompletowaniu zamówienia lub ukazaniu się zapowiadanej nowości wysyłamy informację o dostępności produktów wraz z prośbą o potwierdzenie rezerwacji i wysyłki lub dokonanie przelewu, ewentualnie zapraszamy po odbiór zamówienia. Prosimy o potwierdzenie / akceptację (lub brak akceptacji) w terminie do 5 dni. Zamówienia nieodebrane, niepotwierdzone lub nieopłacone w terminie do 5 dni roboczych ulegają anulowaniu (nie dotyczy odbioru/realizacji odroczonych, uzgodnionych wcześniej drogą mailową).
Prosimy o terminowy odbiór i potwierdzanie. W przypadku decyzji o rezygnacji z zamówienia lub jego części prosimy o powiadomienie nas o tym fakcie. To nie jest karalne :) a bardzo ułatwia nam gospodarkę magazynową.